در گفت‌وگو با زهرا رحیمی پیرامون عدالت آموزشی بیان شد؛

به‌جای متنوع‌سازی مدارس به غنی سازی آموزش توجه شود

برای تحقق عدالت آموزشی برداشتن دو گام نیاز است: در گام اول باید حداقلی از آموزش را چه به لحاظ منابع آموزشی و چه به لحاظ منابع مالی و منابع انسانی برای همه افراد جامعه تدارک دید و در گام دوم باید متناسب با توانمندی ها و علاقه مندی های هر شخص، آموزش متفاوتی برای او ارائه شود

گام بزرگ «رویان» در احیای دوباره بارداری / چالش‌های بی‌قانونی در «رحم جایگزین» و «اهدای تخمک»

آمارهای بروز و شیوع ناباروری در دنیا و ایران، سهم «رویان» در جوان‌سازی جمعیت و اقداماتش در حفظ توان باروری زوج‌ها، درمان و احیای دوباره بارداری در زنان و مردان و همچنین آمادگی جهاد دانشگاهی برای پذیرش مدیریت درمان ناباروری در کشور؛ خلاصه‌ای از مصاحبه تفصیلی ایسنا با معاون خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان در آستانه هفته ملی جمعیت است...

سیدحسن موسوی چلک:

هدف غایی مددکاری اجتماعی به زیستن اجتماعی است

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه به زیستن اجتماعی حق همه مردم است، گفت: انسان‌‎ها در طول زندگی خود از حقوقی از جمله «حق زندگی شایسته» برخوردارند که تحقق این حق و بستر سازی برای آن از وظایف دولت ها است.

حق پرستاری؛ چراغی که به خانه معلولان رواست

حق پرستاری یکی از پرطرفدارترین خدمات کمک‌هزینه‌ای بهزیستی برای معلولان است اما فقط به معلولان شدید و خیلی شدید پرداخت می‌شود با این وجود حتی بسیاری از معلولان واجدشرایط نیز از دریافت این حق محروم هستند که اگر سریعتر برای آن چاره‌ای اندیشیده نشود، شاهد فروپاشی و ناتوانی خانواده‌ای خواهیم شد که بخشی از بار نظام سلامت کشور را بر دوش می‌کشد.

معاون وزیر دادگستری در گفت‌وگو با ایرنا مطرح کرد:

حداکثر پنج هزار کودک خیابانی در تهران/حمایت کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت است

معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان با رویکرد خانواده محوری گفت: برخلاف ادعای آماری مبنی بر وجود ۳۰ تا ۳۵ هزار کودک کار و خیابان اما به واقع اینطور نیست و حداکثر پنج هزار کودک خیابانی در تهران وجود دارد.